sobota, 18 marca 2017

CATRICE HD LIQUID COVERAGE / RECENZJA

Witajcie kochani!
  W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić recenzją podkładu Catrice Hd liquid coverage. udało kupić mi się go w Hebe za ok 30zł. Mój odcień to 010. Gdy był na promocji cały nakład ( a przynajmniej jasne odcienie) zostały wykupione. Czy faktycznie jest takim fenomenem? Czytajcie dalej. 


 Zacznę może od opakowania. Jest bardzo solidne, a jego design przyciąga uwagę. Podkład  zaopatrzony jest w pipetkę, co jest bardzo fajnym sposobem na aplikację podkładu prosto na twarz lub dłoń. Może znaleźć swoich przeciwników jak i zwolenników, szczerze powiem,że wygodnie jest mi używać zarówno pipetki jak i pompki. 
  Wracając do samego podkładu jego konsystencja jest  wodnista,co sprawia,że jest bardzo wydajny. Konsystencja nie przeszkadza mu w bardzo dobrym kryciu. Twarz wygląda jak po photoshopie. Jest matowy, przez co raczej nie nadaje się do cery suchej. Zapach jest lekki, nie drażniący. 
   Jego najgorszą wadą jest to, że oksyduje. Nałożony na rękę strasznie ciemnieje,jednak nałożony na twarz oksyduje jedynie troszeczkę, jednak idąc do drogerii najlepiej wypróbować go na żuchwie i nie kierować się kolorem w opakowaniu, ani nawet tym nałożonym na dłoń. Niestety odradzam go, jeśli ktoś ma jasną karnację. 

Ocena: 4-






(lewa strona- po oksydacji, prawa strona- od razu po nałożeniu)


Mam nadzieję,że post był przydatny i się Wam spodobał. Dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa. 
Dominika

12 komentarzy:

  1. Zastanawiam się właśnie czy on jest ciemniejszy od All Matt Plus, bo ten mam i jest troszeczkę za ciemny, ale aż tak mi to nie przeszkadza. Zaraz sobie może sprawdzę w Google xd Tak na przyszłość, bo na razie mam zapas podkładów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym wypróbować :) Chyba jednak będzie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie kiedyś przetestuje! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi za mną ten podkład od dłuższego czasu, boję się go kupić w necie, a nie wiem jak będzie z kolorkiem. Jak kiedyś znajdę gdzieś w drogerii to przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zostanę przy swoim, nie chce twarzy jak z photoshop :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o kosmetykach z Catrice jednak sama jeszcze nie testowała, chyba nadszedł czas :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie zostanę przy moim Revlonie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym podkładzie. Dziękuję za szczegółową recenzję. Na pewno kiedyś przetestuję.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc tak, mam ten podkład, opakowanie -solidne, ale podkład mi się często z niego wylewa. Pierwsze 2 dni był świetny, krycie idealne, trwałość, już na 3 dzień efekt nie zadowalał, aż tak bardzo. Nie wiem, może jestem za wybredna. No i co najbardziej przykre to to, że dostanie tego podkładu nawet w internecie graniczy z cudem...
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Moda , uroda , pasja ... , Blogger