poniedziałek, 6 marca 2017

Salon w stylu glamour.


Witajcie kochani!
   Dawno mnie tutaj nie było,za co przepraszam, ale nie mam zamiaru ściemniać,że byłam w szpitalu lub porwali mnie kosmici. Po prostu nie miałam czasu,weny i chęci, jednak teraz wszystkiego mam w nadmiarze.
   Jestem w trakcie remontu naszego pierwszego,własnego gniazdka.Chcę z wami podzielić się moimi pomysłami oraz zakupami jakie chcę dokonać w najbliższym czasie, żeby to mieszkanko jeszcze bardziej było "nasze". Jeżeli chcecie z przyjemnością pokaże Wam zdjęcia przed i po.

Najważniejszymi elementami będą takie rzeczy jak:

Kanapa 

   Nie wybrałam jeszcze mojej kanapy i jako że to będzie największy wydatek, jednak w mojej wyobraźni postawiłam na dwa modele: szarą pikowaną lub białą w stylu ludwikowskim. Co mi się trafi za perełka? Nie wiem,jednak,gdy odłożymy pieniążki i już ją kupimy na pewno pokaże ją na Social Media.

Komoda 

   Będzie ona biała i prosta,jednak elementami, które będą ją wyróżniały będą kryształowe gałki. Nad nią planuję powiesić piękne lustro, dzięki czemu stworzą duet idealny.











Regał

   Pochodzi on z Ikei i nie jest on stricte w stylu glamour, jednak dobrane do niego dodatki powodują,że pasuje on do każdego stylu.

Lampa 

   Lampę w tym stylu pokazywałam Wam w poście o sypialni w stylu glamour. Lamp jest bardzo wiele do wyboru, jest tylko jedna zasada- ma błyszczeć. Najlepiej, żeby była z kryształkami. Moim faworytem jest ta w środku.


Dodatki


  1. Poduszki w stylu fuksjowym - będzie to jeden z niewielu elementów,który będzie nadawał kolorów w tym pomieszczeniu. 
  2. Lustro - tak jak już wcześniej wspominałam będzie wisiało nad komodą,co będzie ją idealnie dopełniało. Jeżeli decydujemy się na zakup lustra w stylu glamour wybierajmy te,które mają ornamenty i są w kolorze srebrnym/białym/szarym/czarnym. 
  3. Zasłony - Chcę żeby były proste i szare. Idealnie się wpasowują w ten styl. 
  4. Świeczniki - ta wersja z kryształkami stała się dosyć popularna chociaż nic dziwnego skoro wygląda fenomenalnie i jest odzwierciedleniem stylu glamour.
  5. Wazon - Uwielbiam kwiaty czy to żywe czy to sztuczne które na takie wyglądają. Dlatego bardzo ważnym elementem będzie wazon. Postawię na srebrny bądź biały z pikowaniem.
  6. Cekinowa poduszka - bardzo długo poluję na tego typu poduszkę, jednak w żadnym stacjonarnym sklepie nie mogłam jej znaleść. Jest to dosyć ważny dodatek, który ożywi nasze miejsce odpoczynku. 
  7. Krzesło "tron" - jest to bardziej moje marzenie, aniżeli zakup który dokonam w najbliższym czasie, jednak musiałam go tu dodać. Srebrne ramy i fuksjowe obicie idealnie będzie pasowało do mojego salonu. Jest to dość drogi i na razie zbędny wydatek, jednak kiedyś na pewno będzie ozdobą mojego salonu.  

Inspiracje:




Mam nadzieję,że post Wam się spodobał. Koniecznie piszcie w komentarzach co myślicie o stylu glamour i jaki jest Wasz ulubiony styl. 
Dominika

4 komentarze:

  1. Uwielbiam pomieszczenia urządzone w tym stylu. Od jakiegoś czasu jestem zakochana w białych meblach, a wszelkie łóżka i kanapy muszą mieć chociaż drobny, pikowany szczegół. Mimo, iż moje własne cztery ściany aktualnie znajdują się wyłącznie w sferze marzeń i naprawdę daleka droga przede mną, to uwielbiam snuć wizje o tym, jak urządzę każde pomieszczenie!
    Czekam na zdjęcia przed i po! Nie mogę doczekać się efektu końcowego Twoich pomysłów, gdyż mamy podobny gust!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba :) mam podobny regał i komode. Pozdrawiam
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie mam ulubionego stylu :) Mieszankę lubię :) Stawiam także na kolorowy pokój i stonowane dodatki. Co do mebli to wielka szafa i komoda - to coś, co obecnie mam i raczej będzie gościło w innym mieszkaniu. :) Bo to niesamowita wygoda no i styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl glamour nigdy chyba nie wyjdzie z mody choć ja preferuję raczej nowoczesny i minimalistyczny :) http://nicponwkuchni.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Moda , uroda , pasja ... , Blogger