czwartek, 16 marca 2017

RECENZJA THE BALM SMOKE BALM

Witajcie kochani!
   Dziś chciałabym Wam zrecenzować paletkę którą dostałam na dzień kobiet czyli Smoke Balm od TheBalm. Oprócz niej dostałam słynną maseczkę-zwierzaka w płachcie, która również ukarze się w poście, jednak do jego przygotowania potrzebuję troszkę więcej czasu. 


   Opakowanie mimo,że jest kartonowe jest bardzo solidne.Jak zwykle szata graficzna paletki jest cudowna, w stylu retro, a opakowanie ma przypominać zapałki, na co wskazuje bok paletki przypominający siarkę. Paletka zamykana jest na magnes i posiada w środku lusterko, co jest jej niewątpliwym atutem. Na odwrocie jest pokazany przykładowy makijaż,który może przydać się osobom początkującym lub niezbyt interesującym się tajnikami makijażu. 
  




  W środku znajdują się trzy chłodne odcienie - czarny satynowy, chłodny brąz oraz beż w odcieniu szampana. Są bardzo dobrze napigmentowane, o aksamitnej konsystencji. Bezproblemowe w aplikacji- nie tracą nasycenia podczas blendowania, nie pylą sie, nie osypują. Kolor można budować w zależności od pożądanego efektu. Mimo,że są trzy cienie, spokojnie zrobimy nią zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.






    Jeżeli bylibyście zainteresowani chętnie przygotuję obie wersje ;) Jest to paletka szczególnie kiedy brakuje Nam czasu i na szybko chcemy wyczarować jakiś świetny makijaż. Jest dosyć łatwo dostępna, zarówno stacjonarnie w Douglasie jak i w sklepach internetowych. Polecam z całego serduszka. 


 Mam nadzieję,że post Wam się podobał,dziękuję,że do mnie zerkneliście. 
Dominika

10 komentarzy:

  1. Świetna recenzja! :) Chętnie zobaczę obie wersje makijażu 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka bardzo ładnie się prezentuje. Thebalm zawsze przyciąga mnie wyglądem swoich produktów :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna paletka, chyba się skuszę i zakupie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie maluję się, ale paletka prezentuje się świetnie. Chętnie zobaczę dwie wersje makijażu :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa paletka, niby tylko trzy kolory, ale ile można wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa paletka ❤ godna uwagi ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paletka, ale niestety jak dla mnie jest za droga ;c Obiecałam sobie, że już na razie nie będę kupować więcej cieni, bo mam ich aż za dużo :D

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku był to prezent na dzień kobiet od narzeczonego :) A mi właśnie marzy się kilka paletek,kosmetyków nigdy dość :D

      Usuń
  8. paletka prezentuje się super i ciągle zastanawiam się nad jej kupnem
    _______________
    LadyAlekseyBLOG ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Moda , uroda , pasja ... , Blogger