sobota, 19 marca 2016

Makijaż dzienny / Daily MakeUp

Hejo kochane !

Dziś coś co misie lubią najbardziej - kosmetyki :D Moi dotychczasowi faworyci , jeśli chodzi o codzienny makijaż . Używam ich od dłuższego czasu , także mogę coś o nich opowiedzieć .
Kiedyś nie wyobrażałam sobie dnia bez makijażu - teraz wolę nomake up day , za co czasem dostaję ochrzan gdyż to  , że  jestem mamą nie usprawiedliwia mnie do braku dbania o siebie ... a ja tam wolę spędzić te 10 min dłużej w łóżku ;D Uroki chodzenia do szkoły - wczesne wstawanie . Każda minuta rano musi być dobrze rozplanowana . Ale widzę poprawy cery , odkąd tak często się nie maluję . nie mam tyle wyprysków i niedoskonałości , a moja cera z tłustej zrobiła się normalna . Pewnie to także zasługa pielęgnacji , która również się zmieniła , ale to w innym poście .


Podkład Loreal True match .
Mój ulubiony jak dotąd podkład. Jest lekki , kryjący i nie podkreśla suchych skórek . Nie świeci się , długo utrzymuje , nie tworzy efektu maski , nie wysusza ... Posiada wszystkie cehy idealnego podkładu .



Korektor Loreal True match . 
Podobnie jak podkład - jest idealny. Cudownie rozjaśnia okolice oczu , ukrywa cienie pod oczami , a do tego jest lekki .


Bronzer Elf Healthy Glow Bronzing Powder
To dobry produkt . Ma piękny , chłodny odcień . Nie daje sztucznego efektu i nie robi plam . Wolę konturowanie kremowymi produktami , jednak do szybkiego , dziennego makijażu bardziej sprawdza się ten produkt . 


Róż Benefit Rockateur 
Naturalny , ciemnobrzoskwiniowy kolor , piękny zapach , niezwykle trwały i wydajny ... czego chcieć więcej ? 


Rozświetlacz Benefit Watt's up? 
Kiedyś , nie rozumiałam tego całego fenomenu na rozświetlanie twarzy . Gdy kupiłam rozświetlacz , żeby spróbować - zrozumiałam . Twarz jest świerza , a rozświetlanie jest ważną częścią konturowania , dzięki któremy możemy ukryć wady i wydobyć zalety .


Brwi - Color Tattoo 24h (kolor 40 Permanent Taupe)
Zawsze miałam bzika na punkcie brwi - szczególnie kiedy nastała moda na 'idealne brwi' rozpoczęta przez firmę kosmetyczną Anastasia Beverly Hills . Produkty tej marki są genialne , jednak w Polsce ciężko dostępne , a cena mocno zawyżona . Na ratunek przyszedł ... kremowy cień do brwi ! Jest cudowny . Chyba napiszę o tym post :D


Korektor - Catrice Camouflage Cream .
Rozsławiony w blogosferze korektor - według mnie ma cenę 3/5 . Może dlatego , że mam nie właściwy odcień , bo reszta jest zawsze wykupiona ? Nie wiem . Ale żeby pokryć większą niedoskonałość muszę nałożyć 2,3 warstwy . jednak na codzień jest ok . 

Eyeliner - Rimmel Scandaleyes (słoiczek)
Żaden (oprócz tego z eveline) eyeliner tak bardzo mi podpasował jak ten . Ma głęboki , czarny odcień , a robienie z nim kresek to zaledwie pół minuty. Godny polecenia produkt , szczególnie dla początkujących .

Cienie - Chanel Les 4 Ombres 
Piękne cienie , dobrze napigmentowane . Nie chcę się za dużo rozpisywać , gdyż planuję post z recenzją tych cieni .


Mac Matte Lipstick (kolor Faux)
W poszukiwaniu , idealnej pomadki nude w stylu Kylie Jenner natrafiłam na tą i zakochałam się od pierwszego wejrzenia . Piękny kolor , cudowna formuła i ten zapach ... Nie rozstaję się z nią ani na jeden dzień :)

Balsam do ust EOS 
Gdy jednak czasem zdecyduję się na inną pomadkę , a najczęściej jest to tint , który ma tendencję do przesuszania ust , dbam o to , żeby zawsze były wypielęgnowane . Z pomocą przychodzi mi EOS - o zapachu mleka kokosowego lub owoców leśnych . 




Buziaki , Dominika :* 


4 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie podkład wydaje się być fajny :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno podkładu jak i korektora swego czasu używałam - lubię wracać do tych produktów :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy post - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomadkę Mac Faux, ale często jej nie używam, bo wolę bardziej różowe odcienie jak np. Mehr :) Zastanawiam się też na podkładem True Match, ale to jeszcze zobaczymy. Poczekam do promocji w Rossmannie, która już niedługo xd

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak z trwałością pomadki z maca ?
    zapraszam do mnie na wpis jak dostać większy rabat na wyprzedażach w Rossmannie http://wsasinowska.blogspot.com/2017/04/jak-uzyskac-rabat-55-na-wyprzedazach-w.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Moda , uroda , pasja ... , Blogger