niedziela, 30 sierpnia 2015

DIY . Back to school - Kokardka do włosów .

Hejka !



Wczoraj byłam na zakupach i w H&M zobaczyłam kokardki . Bardzo mi się spodobały , jednak były nijakie - zwykłe białe i czarne . Pomyślałam , że może spróbuję sama takie zrobić odpowiadające moim gustom . I to był strzał w 10 ! Zobaczcie sami co udało mi się wykombinować :)



Co jest nam potrzebne ?

  • klej na gorąco (ew igła i nić )
  • skrawki nie potrzebnego materiału
  • spinki ( kupiłam w miejscowej drogerii )
  • ozdoby :guziki , koraliki , ćwieki -według uznania
  • nożyczki

 

Wycinamy dwa prostokąty . wielkość zależy od wielkości kokardki , jaką chcemy wykonać .


Klejem na gorąco ( bądź zszywamy igłą i nicią ) sklejamy równo do środka najpierw górne krawędzie , a następne boczne .


Tak samo postępujemy z mniejszym prostokątem . 


Duży prostokąt "szczypiemy" po środku i delikatnie sklejamy małą ilością kleju 

 
Mały prostokąt przepasamy przez środek i przyklejamy , następnie  odcinamy zbędny materiał .


Ostrożnie przyklejamy spinkę . I gotowe :)


Można dodać ozdoby jak dodałam tutaj : )


A tak wyglądają inne moje dzieła . Mam nadzieję , że się podobają i wykorzystacie mój pomysł . Nadają się do urozmaicenia fryzury ( co pokażę Wam jutro ) lub jako broszka .


A tu mały słodziutki bonusik : ) :* 

Cmok :*

1 komentarz:

  1. KOCHANE DZIECIĄTKO <3
    Robiłam kiedyś dużo takich kokard w szkole podstawowej. Już zapomniałam o tym. Może znowu zrobię- bardzo lubię kokardy.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Moda , uroda , pasja ... , Blogger