sobota, 12 marca 2016

Wiosenne odżywianie włosów .

Witajcie kochane ! 


Zima dała nam się we znaki , a nasze włosy wołają o pomstę do nieba . Wysuszone , rozdwojone i łamliwe , a wszystko to przez minusową temperaturę . Mamy już marzec , dni coraz dłuższe a co najważniejsze - cieplejsze . Najwyższa pora reanimować nasze włosy i zregenerować je po ciężkiej dla nich porze . Oto moje kosmetyki , które mi w tym pomogą . niektóre testowałam , inne wypróbuję po raz pierwszy . Zobaczymy czy pomogą i czy będę mogła Wam zrecenzować je później z pozytywną oceną .






Szampon

Używam go od około miesiąca i jestem bardzo z niego zadowolona . Znalazłam go w biedronce , ale jest dostępny również np  Hebe . Dzięki niemu moje włosy się tak bardzo nie przetłuszczają i nie muszę myć ich codziennie .


Wcierka 

Również z Jantara , kupiłam do kompletu . Dużo o niej słyszałam , jednak dopiero dziś pierwszy raz jej użyłam . Nie spłukuje się jej . Na opakowaniu zaleca się stosować ją codziennie przez 3 tygodnie a potem odczekać rzed ponownym powtórzeniem kuracji.


Maska

Tę zakupiłam w sklepie fryzjerskim za ok 40zł . Jest dobra , jednak ma tendencje do przetłuszczania , dlatego używam tylko w weekendy i trzymam ją cały dzień . 


Ta jest ogólnodostępna , głównie widziałam ją w hebe . Cena to około 10/12 zł . Dostępna jest w kilku rodzajach . Jak dla mnie ta maska jest mało
przydatna , ale co o niej sądze i porównanie ją z maską z fryzjerskiego będzie w kolejnym poście .


Olejki 

Dorwałam je również w biedronce , bardzo fajnie nawilżają i regenerują suche końcówki . Olejek macadamia ma śliczny zapach , który długo utrzymuje się na włosach . 


Spray 
Nie wiem czy ta odżywka cokolwiek daje , jednak gdy rano czeszę się do szkoły lubię ją rozpylić , gdyż mam nadzieje że chociaż troszkę chroni moje włosy przed czynnikami zewnętrznymi . 


Ampułki

Kolejna rzecz , którą będę tosować po raz pierwszy . Ostatnio nie wypada mi wiele włosów , ale mam nadzieję , że odżywi to moje włosy i przyśpieszy ich wzrost .


To na tyle moje kochane , stosowałyście jakiś z tych produktów ? A może polecacie coś ? Szczególnie zależy mi na czymś co przyśpiesza wzrost , gdyż statnio sporo obcięłam . 

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Moda , uroda , pasja ... , Blogger